2017 Sosyal Medya Görsel Boyutları

Kurumsal sosyal medya hesabı yöneten uzmanların veya sosyal medya hesaplarından ciddi etkileşim alan firmaların hesaplarının görünüşlerine ciddi şekilde dikkat etmeleri gereklidir. Kullanıcıların hesaba baktıklarındaki ilk izlenim çok önemlidir. İlk izlenim takip edilmeyi etkileyen faktörlerden biridir. Ayrıca, hesabınızın sosyal medyayı ciddiye aldığını ve içeriklerinin kalite olduğu yansıtan ilk noktadır. Sosyal medya’da bunun yapmak için hesabınızı görsel anlamda iyi optimize etmelisiniz. Görsellerde bozulma, kayma yapmış bannerlar veya paylaşımlar pek iyi bir izlenim bırakmaz ve hesabınızı profesyonellikten uzaklaştırır. Bunları minimize etmeniz için 2017 Sosyal Medya Görsel Boyutlarını aşağıdaki görselde paylaştık.

KAYNAK: dijitalmaden.com

 

Reklamlar

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s