Sosyal Ağların Pazarlama İletişimine Etkisi

Sosyal Medya Pazarlama, pazarlama iletişim konusunda da markalara çok büyük bir katkı sağlıyor;markamızın tanıtımı,ürün reklamı, fırsat ve promosyon tanıtımı, risk yönetimi, tüketici iletişimi, online itibar yönetimi, müşteri hizmetleri vb. aksiyonları hızlı ve maliyeti düşük bir şekilde gerçekleştirebiliyoruz. Şimdi bu saydığım aksiyonlar sosyal ağlar olmadan yaptığınızı düşünün ne kadar zahmetli ve maliyetli bir iş olduğunu anlayacaksınız.

Son olarak markalar bu platformda bulunmasa bile isimleri bu platformlarda hep geçiyor çünkü kullanıcılar yaşadıkları marka deneyimlerini bu platformlarda anlatmayı seviyorlar. Bu yüzden markaların bu platformları dinlemeyi bilen, şeffaf bir yapıda kullanması gereklidir.

KAYNAK: http://dijitalmaden.com/

Reklamlar

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s