Facebook, Seyahat İçin Dinamik Reklamlara “Uçuş” Özelliğini Ekledi

Facebook, Seyahat İçin Dinamik Reklamlar ürününe “uçuş” özelliğini eklediğini duyurdu. Artık uçak bileti satan firmalar da insanların nereye, ne zaman gitmek istediklerini temel alarak rotaya göre uçak bileti reklamı yapabilecek.

Seyahat için Dinamik Reklamlar nedir?

Seyahat için Dinamik Reklamlar, seyahat envanteri için optimize edilmiş bir Dinamik Reklam türüdür. Seyahat için Dinamik Reklamların 3 türü vardır: oteller, uçuşlar ve varış noktaları. Otel reklamları, tesis ve oda düzeyinde otel envanteri reklamı yapmanıza olanak sağlar. Uçuş reklamları, rota düzeyinde uçuş envanteri reklamı yapmanıza olanak sağlar. Varış noktası reklamları, şehir düzeyindeki varış noktalarının veya ilgi alanlarının reklamını yapmanıza olanak sağlar.

Facebook, bu haberle birlikte mobilin sezonluk bağlantılar kurulmasındaki rolünü ortaya koyan yeni tüketici davranışları verilerini de açıkladı. Facebook IQ’nun verilerine göre geçtiğimiz yaz, Facebook ve Instagram’daki, yazla ilgili paylaşımların yüzde 93’ü mobil üzerinden gerçekleşti. “Seyahat” de platformdaki en sosyal anların oluşmasını sağlayan konular arasında yer aldı.

Reklamlar

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s