Adwords Pazardaki Kitleler Hedeflemesini Arama Ağı Kampanyalarına Getiriyor

Google Adwords kitle hedefleme yeteneklerini geliştirmeye devam ediyor. Google yaptığı açıklamada Görüntülü reklam ağı ve YouTube kampanyalarında kullanılabilen pazardaki kitlelerin, arama ağı kampanyalarına geleceğini açıkladı.

İlk olarak 2013 yılında Pazardaki alıcılar adı altında tanıtılan hedefleme, son arama sorguları ve web sitesi tarama etkinliği gibi sinyalleri analiz ederek satın alma işlemine hazır hale gelen tüketicilere ulaşmayı amaçlıyor.

Şu anda, giyim, bebek ürünleri, etkinlik biletleri veya gayrimenkul gibi şeyleri satın almak isteyen kullanıcıları hedeflemek için AdWords’te fazlaca pazar içi kitle bulunmaktadır.

Bu hedeflemenin arama ağı kampanyalarını ne derece etkileyeceğini göreceğiz ama henüz tam olarak bu ne zaman geleceğinin kesin bilgisi bulunmuyor.

KAYNAK: http://dijitalmaden.com/adwords-pazardaki-kitleler-hedeflemesi-arama-agina-geliyor

Reklamlar

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s